Публікація:
Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми “Освіта” (“Україна XXI століття”)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Якимчук, О. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

"Видавництво "Гілея"'

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Робиться спромога проаналізувати історичне значення і встановити суперечності реалізації Програми, яка заклала початок для рішучих змін та позитивних перетворень у вітчизняній системі освіти, що відбулися у перші десятиріччя ХХІ століття.
An attempt is made to analyze the historical value and establish the contradictions of the Program implementation, which laid the foundation for decisive changes and positive transformations in the national education system that occurred in the first decades of the ХХІ century.

Опис

Ключові слова

людина, освіта, культура, національна система освіти, реформа освіти, законодавство у сфері освіти, human, education, culture, national education system, education reform, legislation in the field of education

Бібліографічний опис

Якимчук, О. І. Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми “Освіта” (“Україна XXI століття”) = Historical value and contradictions of the implementation of the state national program “Education” (“Ukraine of the XXI centure)” / О. І. Якимчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 80-91.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By