Публікація:
Соціальна концепція Франкфуртської школи: теорія і практика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Козакевич, Ірина Олегівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Висвітлюється процес формування та кристалізації основних постулатів соціальної концепції Франкфуртської школи. Розглядається еволюція ідей представників школи, які становлять основу соціальної теорії. Простежується вплив історичних подій, соціально- політичних та культурних перетворень другої половини ХХ ст. на становлення та утвердження основоположних позицій зазначеної концепції.
The article covers the process of formation and crystallization of the basic tenets of the Social Concept of the Frankfurt School. The author focuses on the evolution and development of ideas of representatives of schools, formed the basis of social theory. The article shows the influence of historical events and socio-political and cultural transformations in the second half of the 20th century on the formation and adoption of the fundamental points of the theory.

Опис

Ключові слова

Франкфуртська школа, "критична теорія", неомарксизм, негативна діалектика, раціональність, відчуження, "велика відмова", Frankfurt School, "Critical Theory", neo-Marxism, negative dialectic, rationality, alienation, the Great Refusal

Бібліографічний опис

Козакевич, І. О. Соціальна концепція Франкфуртської школи: теорія і практика / І. О. Козакевич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : сборник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 7. - С. 35-41.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By