Публікація: Роль та значення самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в Україні в контексті Болонського процесу
Вантажиться...
Дата
Автори
Медведовська, Т. П.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті проаналізовано тлумачення поняття «самоосвіта» у педагогічному аспекті та
обґрунтовано його зміст у контексті навчання студентів у вищих навчальних закладах. Досліджено роль
самоосвіти в процесі професійної підготовки фахівців у ВНЗ в Україні в умовах Болонського процесу.
В статье проанализировано значение понятия «самообразования» в педагогическом аспекте и обосновано его содержание в контексте обучения студентов в высших учебных заведениях. Исследована роль самообразования в процессе профессиональной подготовки специалистов в ВУЗах Украины в условиях Болонского процесса.
The article highlights pedagogical aspects of interpretation of self-educational concept and its content is substantiated at the contents of student education in the higher education. The role of self-educational in the process of professional training of specialists in Ukrainian universities in the Bologna process has been investigated.
В статье проанализировано значение понятия «самообразования» в педагогическом аспекте и обосновано его содержание в контексте обучения студентов в высших учебных заведениях. Исследована роль самообразования в процессе профессиональной подготовки специалистов в ВУЗах Украины в условиях Болонского процесса.
The article highlights pedagogical aspects of interpretation of self-educational concept and its content is substantiated at the contents of student education in the higher education. The role of self-educational in the process of professional training of specialists in Ukrainian universities in the Bologna process has been investigated.
Опис
Ключові слова
самоосвіта, професійна підготовка фахівців, фундаменталізація освіти, концепції випереджальної освіти, Болонський процес, самообразование, профессиональная подготовка специалистов, фундаментализация образования, концепція опережающего образования, Болонский процесс, self-educational concept, professional training of specialists, fundamentalization of education, the concept of advancing education, the Bologna process
Бібліографічний опис
Медведовська Т. П. Роль та значення самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в Україні в контексті Болонського процесу / Т. П. Медведовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 49-52
