Публікація: Роль міждисциплінарних зв’язків у формуванні функції просторового бачення: проблеми і проєктні передумови (на прикладі навчання студентів дизайнерських факультетів) /
Вантажиться...
Дата
Автори
Подволоцька, О. С.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається одна з ключових проблем освіти – потреба взаємозв’язку різних галузей знань заради істотної зміни іі якості. Автор аналізує необхідність трансформації методологічних підходів, як основних джерел формування професійних якостей, та розглядає необхідність міждисциплінарних зв’язків в динаміці педагогічних процесів. Досліджує роль даних зв’язків у формуванні функції просторового бачення, як одну з умов для створення ефективної системи освіти.
В статье рассматривается одна из ключевых проблем образования – необходимость взаимосвязи разных отраслей знаний ради существенных изменений ее качества. Автор анализирует необходимость трансформации методологических подходов как основных источников формирования профессиональных качеств, а также рассматривает необходимость междисциплинарных связей в динамике педагогических процессов. В том числе, исследует роль данных связей в формировании функции пространственного видения, как одно из условий для создания эффективного образования.
The article considers one of the main problems of education - the need for the interconnection of different branches of knowledge cause of significant changes in its quality. The author analyzes the need of the methodological approaches transformation as the main sources of the professional qualities formation and considers the necessity of interdisciplinary connections in the dynamics of pedagogical processes. In particular, explore the role of these relationships in the spatial visions formation function, as one of the main conditions to the creation of the effective education system.
В статье рассматривается одна из ключевых проблем образования – необходимость взаимосвязи разных отраслей знаний ради существенных изменений ее качества. Автор анализирует необходимость трансформации методологических подходов как основных источников формирования профессиональных качеств, а также рассматривает необходимость междисциплинарных связей в динамике педагогических процессов. В том числе, исследует роль данных связей в формировании функции пространственного видения, как одно из условий для создания эффективного образования.
The article considers one of the main problems of education - the need for the interconnection of different branches of knowledge cause of significant changes in its quality. The author analyzes the need of the methodological approaches transformation as the main sources of the professional qualities formation and considers the necessity of interdisciplinary connections in the dynamics of pedagogical processes. In particular, explore the role of these relationships in the spatial visions formation function, as one of the main conditions to the creation of the effective education system.
Опис
Ключові слова
методологічна реконструкція, міждисциплінарні зв’язки, професійні можливості, функції просторового бачення, методологическая реконструкция, междисциплинарные связи, профессиональные возможности, функции пространственного видения, methodological reorganization, interdisciplinary connections, professional possibility, spatial visions functions
Бібліографічний опис
Подволоцька, О. С. Роль міждисциплінарних зв’язків у формуванні функції просторового бачення: проблеми і проєктні передумови (на прикладі навчання студентів дизайнерських факультетів) / О. С. Подволоцька // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск СXLVІІ (147). – С. 135-140. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.17
