Публікація:
European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Nesterova, Marja

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв’язок соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. У статті окреслено основні практичні завдання щодо імплементації європейських когнітивних практик в український освітній простір.
The article considers the European cognitive practices of social cohesion development and perspectives of their implementation in the educational dimension of Ukraine. Connections between social cohesion and transversal competences have been shown. The article outlines the main practical tasks in the implementation of the European cognitive practices in the Ukrainian educational dimension.

Опис

Ключові слова

когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість, трансверсальні компетенції, cognitive practices, educational space, social cohesion, transversal competences

Бібліографічний опис

Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova // Вища освіта України. – 2017. – № 1. – С. 77-83.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By