Публікація: Комунікативний ефект журналістського онлайн-матеріалу
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Марків, Олександра Тимофіївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
К. : Ореол-сервіс, 2013
Анотація
У статті охарактеризовано принципи і стилі подання інформації в мережі Інтернет, розглянуто особливості встановлення контакту між авторами та
28
споживачами, проаналізовано заходи й шляхи підвищення комунікативної цінності журналістського онлайн-матеріалу.
The paper describes the principles and style of presentation of information in the Internet, the peculiarities of establishing contact between authors and consumers, analyzed measures and ways to improve the communicative value of journalism online material.
The paper describes the principles and style of presentation of information in the Internet, the peculiarities of establishing contact between authors and consumers, analyzed measures and ways to improve the communicative value of journalism online material.
Опис
Ключові слова
онлайн-матеріал, інтернет-журналістика, комунікативний ефект, online material, online journalism, communicative effect
Бібліографічний опис
Марків О.Т. Комунікативний ефект журналістського онлайн-матеріалу Марків О.Т. // Актуальні проблеми теорії соціальних комунікацій: Матеріали науково-звітної конференції викладачів кафедри журналістики Інституту української філології та літературної творчості ім. А. Малишка НПУ ім. М.П. Драгоманова : збірник наукових доповідей / Інститут української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова. Випуск II. – К. : Ореол-сервіс, 2013. – c. 27-32
