Публікація:
Діяльність наукових шкіл у контексті евалюаційних парадигм

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Євтух, Володимир Борисович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті здійснюється спроба осмислити феномен «наукова школа» з акцентом на його функціонуванні в українському науково-дослідницькому просторі і у контексті евалюаційних парадигм. Звертається увага на необгрунтованість претензій на звання наукової школи й аналізується роль різного роду критеріїв, котрі допомагають не лише ідентифікувати існування школи, але й більш ефективно структурувати простір, у якому вони функціонують. Цей аналіз подається у контексті зарубіжного дискурсу, що посилює аргументації автора.
The article deals with phenomenon called in Ukrainian realities «scientific school» in Western tradition «school», especially underlining its functioning in Ukrainian research space and in the context ofevaluation’s paradigms. The attention is drawn to groundless claims to be a scientific school (school). The role of different criteria, which help not only to identify the presence of the school but also to structuralize more efficient the space of its functioning, are analyzed. This analysis is undertaking in the context of foreign discourse that strengthens the author’s argumentations.

Опис

Ключові слова

наукова школа, маркери наукової школи, науково-дослідницький простір, дискурс, impact-фактор, цитування, евалюація, евалюаційні парадигми, scientific school (school), markers of scientific school (school), research space, discourse, impact-factor, citation, evaluation, evaluation’s paradigms

Бібліографічний опис

Євтух, В. Діяльність наукових шкіл у контексті евалюаційних парадигм / В. Євтух // Евалюація : наукові, освітні, соціальні проекти / Редактори : В. Євтух, Л. Корпоровіч, М. Руісс, Л. Рутка. – Київ : СЕБЕБР, 2020. – Вип. 4. – С. 11-28.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By