Публікація:
Міфологічність мовленнєвої свідомості українців та інтертекстуальність у рекламі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Іванова, І.Б.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Cтаттю присвячено проблемі взаємопроникнення свідомості та мовлення, реалізації цього взаємопроникнення в мовній картині світу українців. Також у статті проводиться аналіз реалізації прецедентних феноменів міфологічної природи в текстах реклами в Україні.
In the article was developed the separate theoretical positions of the new direction of linguistic researches such as theories of speech of mind. The thesis focuses on the complex research of the basic components of language precedent phenomenon in Ukrainian advertising texts. In this work correlation specificity in internal structure of basic constructs of the cultural language picture of the world was also investigated.

Опис

Ключові слова

мовна картина світу, архетип, мовленнєва свідомість, інтертекстуальність, прецедентні феномени, cultural language picture, archetype, intertextuality, speech of mind, precedent phenomenon

Бібліографічний опис

Іванова І.Б. Міфологічність мовленнєвої свідомості українців та інтертекстуальність у рекламі / І.Б. Іванова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 8 : збірник наукових праць / за ред. проф. В. І. Гончарова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – С. 73-78

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By