Публікація: Міфологічність мовленнєвої свідомості українців та інтертекстуальність у рекламі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Іванова, І.Б.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
Cтаттю присвячено проблемі взаємопроникнення свідомості та мовлення, реалізації цього взаємопроникнення в мовній картині світу українців. Також у статті проводиться аналіз реалізації прецедентних феноменів міфологічної природи в текстах реклами в Україні.
In the article was developed the separate theoretical positions of the new direction of linguistic researches such as theories of speech of mind. The thesis focuses on the complex research of the basic components of language precedent phenomenon in Ukrainian advertising texts. In this work correlation specificity in internal structure of basic constructs of the cultural language picture of the world was also investigated.
In the article was developed the separate theoretical positions of the new direction of linguistic researches such as theories of speech of mind. The thesis focuses on the complex research of the basic components of language precedent phenomenon in Ukrainian advertising texts. In this work correlation specificity in internal structure of basic constructs of the cultural language picture of the world was also investigated.
Опис
Ключові слова
мовна картина світу, архетип, мовленнєва свідомість, інтертекстуальність, прецедентні феномени, cultural language picture, archetype, intertextuality, speech of mind, precedent phenomenon
Бібліографічний опис
Іванова І.Б. Міфологічність мовленнєвої свідомості українців та інтертекстуальність у рекламі / І.Б. Іванова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 8 : збірник наукових праць / за ред. проф. В. І. Гончарова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – С. 73-78
