Публікація: Психосинергетические основания концептуально-стратегической модели высшего образования
Вантажиться...
Дата
Автори
Ершова-Бабенко, И.
Корниенко, С.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Майстер-клас"
Анотація
Розглянуті питання про зміну парадигми освіти у ХХI ст., філософії освіти та її концептуально- стратегічної моделі у напрямку ідей пос тнекласичної науки, психосинергетики та альфалогії.
The problems of the educational paradigm’s change in XXI century, philosophy of education and its conceptual and strategy model in the context of post nonclassical science, psychosynergetics and alphalogy are discussed in the given paper.
The problems of the educational paradigm’s change in XXI century, philosophy of education and its conceptual and strategy model in the context of post nonclassical science, psychosynergetics and alphalogy are discussed in the given paper.
Опис
Ключові слова
парадигма освіти, філософія освіти, постнекласична наука, психосинергетика, альфалогія, educational paradigm, philosophy of education, post nonclassical science, psychosynergetics, alphalogy
Бібліографічний опис
Ершова-Бабенко И., Корниенко С. Психосинергетические основания концептуально-стратегической модели высшего образования / Ершова-Бабенко И., Корниенко С. // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 24-35
