Публікація:
Кейс-метод як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців-тьюторів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чепурна, Ірина Олександрівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито сутність понять «інновації», «інноваційні освітні технології», «інтерактивне навчання», визначено специфіку кейс-методики, проаналізовано її цінність та виховний потенціал з позиції формування особистісних якостей майбутніх фахівців.
The article reveals the essence of the concepts of "innovation", "innovative educational technologies", "interactive learning", defines the specifics of case study and analyzes its value and educational potential in terms of the formation of personal qualities of future specialists.

Опис

Ключові слова

інновації, інноваційні освітні технології, інтерактивне навчання, кейс-метод, тьютор, innovation, innovative educational technology, interactive learning, case study, touitor

Бібліографічний опис

Чепурна, Ірина Олександрівна. Кейс-метод як форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців-тьюторів / І. О. Чепурна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11-12 : V Морозівські читання в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, 18-19 жовтня 2018. – С. 177-181.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By