Публікація:
Філософія освіти: західне та східне мислення в координатах культури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Черепанова, Світлана

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто світобачення, культурні особливості Заходу та Сходу, зокрема модернізаційний досвід Японії. Зазначено, що європейська раціональність й східна традиційність утворюють певний синтез духовного досвіду, набуваючи світоглядно-гуманітарного сенсу для філософії освіти.
В статье рассмотрено мировидение, культурные особенности Запада и Востока, модернизационный опыт Японии. Отмечено, что европейская рациональность и восточная традиционность предстают как некий синтез духовного опыта, приобретая мировоззренчески-гуманитарный смысл для философии образования.
The article deals with the outlook, cultural peculiarities of the West and the East, the modernized experience of Japan. The European rationality and Eastern traditions make up a certain synthesis of spiritual experience, acquiring humanitarian outlooking sense for the philosophy of education.

Опис

Ключові слова

філософія освіти, техногенна цивілізація, нова раціональність, философия образования, техногенная цивилизация, новая рациональность, philosophy of education, technogenic civilization, new rationality

Бібліографічний опис

Світлана Черепанова Філософія освіти: західне та східне мислення в координатах культури / Черепанова Світлана // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 188-209

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By