Публікація: Розвиток категорійно-поняттєвого апарату дидактики у педагогічній науці України (20-90-ті рр. XX ст.)
Вантажиться...
Дата
Автори
Кушнірук, Світлана Анатоліївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження полягає у цілісному системному й комплексному теоретико-методологічному аналізуванні й узагальненні процесу розвитку категорійно-поняттєвого апарату вітчизняної дидактики, обумовленого особливостями складу, структури та змісту системоутворювальних поняттєво-термінологічних груп у контексті суспільно-політичних, науково-педагогічних і лексикологічних детермінант.
The purpose of the research is to provide a holistic systematic and complex theoretical and methodological analysis and to summarize a process of development of the categoriсal and conceptual apparatus of national didactics, determined by the peculiarities of the form, structure and content of system-formed notional and terminological groups in the context of social and political, scientific and pedagogical, lexicological determinants.
The purpose of the research is to provide a holistic systematic and complex theoretical and methodological analysis and to summarize a process of development of the categoriсal and conceptual apparatus of national didactics, determined by the peculiarities of the form, structure and content of system-formed notional and terminological groups in the context of social and political, scientific and pedagogical, lexicological determinants.
Опис
Ключові слова
розвиток, категорія, поняття, апарат, педагогічна наука, дидактика, термін, освіта, навчання, метод, форма, development, category, notion, apparatus, pedagogical science, didactics, term, education, teaching, learning, method, form
Бібліографічний опис
Кушнірук, Світлана Анатоліївна. Розвиток категорійно-поняттєвого апарату дидактики у педагогічній науці України (20-90-ті рр. XX ст.) : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Кушнірук Світлана Анатоліївна ; наук. консультант Падалка Олег Семенович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 711 с.
