Публікація:
Попередження та подолання культурно-мовленнєвого шоку молодших школярів в умовах формування функціональної українсько-англійської двомовності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шеремет, О. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена проблемі навчально-методичного забезпечення роботи вчителів з попередження та нейтралізації культурно-мовленнєвого шоку учнів при співвивченні орфоепічних систем англійської, російської та української мов в умовах тісного контактування.
Статья посвящена проблеме учебно-методического обеспечения работы учителей по предупреждению и нейтрализации культурно-речевого шока обучаемых при соизучении орфоэпических систем английского, русского и украинского языков в условиях тесного контактирования.
The article is devoted to the problem of supporting of styduing-and-methodical learning during the English, Russian and Ukrainian language contacting. The aspect of cultural and speech shock prevention and netralization is also considerated in this work.

Опис

Ключові слова

культурно-мовленнєвий шок, функціональна двомовність, вимовні навички, культурно-речевой шок, функциональное двуязычие, произносительные навыки, cultural and speech shock, functional bilingualism, the pronounciation skills

Бібліографічний опис

Шеремет О. В. Попередження та подолання культурно-мовленнєвого шоку молодших школярів в умовах формування функціональної українсько-англійської двомовності / О. В. Шеремет // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: «Актуалітети філологічної освіти та науки»: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 20 (30). (Спец. вип.). - C. 212-216

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By