Публікація:
Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дем’яненко, Н.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Майстер-клас"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглядаються основні етапи розвитку педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно -технологічний та гумані тарний) в історії класичної університетської освіти України. Акцентовано увагу на концепті людських відносин у визначенні змісту дисциплін педагогічного циклу.
Basic stages in the development of pedagogical paradigm (academic, pro fessionally oriented, professionally- technological and humanitarian) in the his tory of classic University education of Ukraine are shown in the article. Attention is focused on the concept of human relations to define the essence of the pedagogical disciplines.

Опис

Ключові слова

педагогічна парадигма, вища школа України, pedagogical paradigm, Ukrainian higher school

Бібліографічний опис

Дем’яненко Н. Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція / Н. Дем’яненко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 256-265

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By