Публікація: Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція
Вантажиться...
Дата
Автори
Дем’яненко, Н.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Майстер-клас"
Анотація
Розглядаються основні етапи розвитку
педагогічної парадигми (академічний, професійно орієнтований, професійно -технологічний та гумані тарний) в історії класичної університетської освіти України. Акцентовано увагу на концепті людських
відносин у визначенні змісту дисциплін педагогічного циклу.
Basic stages in the development of pedagogical paradigm (academic, pro fessionally oriented, professionally- technological and humanitarian) in the his tory of classic University education of Ukraine are shown in the article. Attention is focused on the concept of human relations to define the essence of the pedagogical disciplines.
Basic stages in the development of pedagogical paradigm (academic, pro fessionally oriented, professionally- technological and humanitarian) in the his tory of classic University education of Ukraine are shown in the article. Attention is focused on the concept of human relations to define the essence of the pedagogical disciplines.
Опис
Ключові слова
педагогічна парадигма, вища школа України, pedagogical paradigm, Ukrainian higher school
Бібліографічний опис
Дем’яненко Н. Педагогічна парадигма вищої школи України: генеза й еволюція / Н. Дем’яненко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 256-265
