Публікація:
Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Лещинський, О. Л.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті вивчаються теоретичні аспекти викладання математичних дисциплін на основі фреймового підходу. Цей підхід природній, на думку автора, для формування професійного мислення майбутнього програміста в процесі надання математичної освіти в навчальному закладі.
In this article we consider the theoretical aspects of teaching mathematical disciplines based on frame representation method. This approach is natural, according to the author opinion for forming a professional programmer way of thinking in the process of getting mathematical education in educational institution.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Лещинський, О. Л. Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 13. – C. 74-89.
фрейм
представлення знань
Frame
knowledge representation
knowledge base
semantic network

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By