Публікація: Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
Вантажиться...
Дата
Автори
Лещинський, О. Л.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті вивчаються теоретичні аспекти викладання математичних дисциплін на основі
фреймового підходу. Цей підхід природній, на думку автора, для формування професійного мислення
майбутнього програміста в процесі надання математичної освіти в навчальному закладі.
In this article we consider the theoretical aspects of teaching mathematical disciplines based on frame representation method. This approach is natural, according to the author opinion for forming a professional programmer way of thinking in the process of getting mathematical education in educational institution.
In this article we consider the theoretical aspects of teaching mathematical disciplines based on frame representation method. This approach is natural, according to the author opinion for forming a professional programmer way of thinking in the process of getting mathematical education in educational institution.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Лещинський, О. Л. Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 13. – C. 74-89.
фрейм
представлення знань
Frame
knowledge representation
knowledge base
semantic network
фрейм
представлення знань
Frame
knowledge representation
knowledge base
semantic network
