Публікація:
Організаційно-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми в системі освіти Австралії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кириченко, Світлана Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертація присвячена цілісному аналізу системи освіти обдарованих дітей в Австралійському Союзі. На основі вивчення історичної, філософської, психологічної та педагогічної літератури уточнено сутність поняття «обдарованість», її види та критерії визначення. При аналізі науковопедагогічних джерел і офіційних документів визначено суспільно-історичні та організаційно-педагогічні умови становлення і розвитку освіти обдарованих дітей Австралії на початку XXI століття, розглянута ретроспектива розвитку австралійської освітньої системи, розкриті особливості змісту та організації навчально-виховного процесу, описані основні напрямки і програми роботи з обдарованими дітьми на різних рівнях освіти в окремих штатах і територіях Австралійського Союзу.
The thesis is dedicated to holistic analysis of the gifted education system in the Commonwealth of Australia. The education system of Australia is of particular interest because of its efficiency and high standard educational provisions. Advanced educational practices and professional educationalists enable children to develop their talents to their full potential. But the existing hindrances hampering progress in raising gifted children in Australia are not idiosyncratical. In pursuing educational support to children with various kinds of giftedness the Ukrainian pedagogics faces similar challenges. Successful solution to the challenges backed by the Australian experience is a vital necessity in the Ukrainian current educational policy, which defines the subject of the thesis.

Опис

Ключові слова

обдарованість, талант, обдаровані діти, методи навчання, навчально-виховний процес, освіта обдарованих і талановитих, система освіти Австралійського Союзу, програми для обдарованих, селективні школи, педагогічна підготовка, додаткова освіта, giftedness, talent, gifted children, methods of education, educational process, gifted education, the Commonwealth of Australia educational system, programs for gifted, selective schools, pedagogical training, additional education

Бібліографічний опис

Кириченко, Світлана Володимирівна. Організаційно-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми в системі освіти Австралії : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Кириченко Світлана Володимирівна ; наук. керівник Савельєв Володимир Леонідович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 288 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By