Публікація:
Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтелектуальної гри

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бенера, Валентина Єфремівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертацію присвячено формуванню пізнавальної самостійності у майбутніх фахівців дошкільного профілю. Дослідженням визначено структуру пізнавальної самостійності, виявлено основні умови ефективності її формування, відображено процес і результати експериментального дослідження. Розроблену програму формування пізнавальної самостійності апробовано серед майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапного формування пізнавальних умінь у студентів дошкільного відділення із застосуванням адекватних меті і завданням навчання форм, інтерактивних методів, зокрема, інтелектуальної гри, побудованої на педагогічній взаємодії у пізнанні. Визначено психолого-педагогічні умови формування ПС у майбутніх фахівців дошкільної справи в умовах коледжу: систематичне та цілеспрямоване опанування студентами психолого-педагогічних засобів, професійно значущих пізнавальних умінь і навичок; розуміння як викладачами, так і студентами пізнавальних задач та продумування варіантів їх розв'язання через систему педагогічних питань і категорій як головних компонентів змісту психолого-педагогічних дисциплін; організація педагогічної взаємодії студентів у процесі інтелектуальних ігор, які дозволяють оптимально інтеріоризувати відповідний зміст навчання в їх умінні у процесі інтелектуального тренінгу; актуалізація як внутрішньої, так і зовнішньої активності й самостійності студентів у творчому пошуку ними способів організації власної професійно-педагогічної діяльності в умовах коледжу' та дошкільних навчальних закладів.

Опис

Ключові слова

пізнавальна самостійність, пізнавальні вміння, інтелектуальна гра, інтерактивні методи навчання, модель формування ПС, інтелектуальний тренінг, cognitive independence, cognitive skills, an intellectual game, interactive methods of training, a model of creation of cognitive independence, an intellectual training

Бібліографічний опис

Бенера, Валентина Єфремівна. Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтелектуальної гри : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Бенера Валентина Єфремівна ; наук. керівник Артемова Любов Вікторівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 243 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By