Публікація: Проблема шкільного аналізу епічного твору в методичній науці
Вантажиться...
Дата
Автори
Гричаник, Н. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема шкільного аналізу епічних творів. Розкриваються погляди
методистів на етапи роботи з епічним твором та традиційні шляхи його аналізу.
В статье рассматривается проблема школьного анализа эпических произведений. Раскрываются взгляды методистов на этапы работы с эпическим произведением и традиционные пути его анализа.
The article focuses on the problem of school analysis of the epic works. There are disclosed the views of Methodists on the steps of learning the epic work and traditional ways of its analyzing in the article.
В статье рассматривается проблема школьного анализа эпических произведений. Раскрываются взгляды методистов на этапы работы с эпическим произведением и традиционные пути его анализа.
The article focuses on the problem of school analysis of the epic works. There are disclosed the views of Methodists on the steps of learning the epic work and traditional ways of its analyzing in the article.
Опис
Ключові слова
аналіз, літературознавчий аналіз, шкільний аналіз, анализ, литературоведческий анализ, школьный анализ, analysis, literary analysis, school analysis
Бібліографічний опис
Гричаник Н. І. Проблема шкільного аналізу епічного твору в методичній науці / Н. І. Гричаник // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 202-206
