Публікація:
Методика застосування прийомів евристичної діяльності в фортепіанному навчанні майбутніх учителів музики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ролінська, Олена Григорівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Роботу присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми застосування прийомів евристичної діяльності у фортепіанному навчанні майбутніх учителів музики. Уточнено поняття «евристична діяльність», «прийоми евристичної діяльності», «готовність до застосування прийомів евристичної діяльності», розроблено критерії й показники цієї готовності.
The thesis is devoted to the training of future music teachers heuristic methods in a class of piano. Theoretical understanding of the problem allowed the precise notion of "heuristic activities", "Reception of the heuristic," "Ready to use heuristic methods work." The criteria for readiness of future teachers to use in piano teaching methods of heuristic activity are motivational, cognitive, activity and evaluated.

Опис

Ключові слова

евристична діяльність, фортепіанне навчання майбутніх учителів музики, методика застосування прийомів евристичної діяльності, heuristic activities, piano training future teachers muzyky, method of application Primov heuristic activities

Бібліографічний опис

Ролінська, Олена Григорівна. Методика застосування прийомів евристичної діяльності в фортепіанному навчанні майбутніх учителів музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ролінська Олена Григорівна ; наук. кер. Падалка Галина Микитівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 236 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By