Публікація:
Конструктивістська парадигма освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Комар, О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Майстер-клас"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто основні ідеї конструк тивістської епістемології. Вводиться інструмен тальне поняття знання як концептуальної схеми реальності, що створюється когнітивним суб’єктом, на відміну від знання як відображення об’єктивної реальності. Обґрунтовується необхідність розрізнен ня навчання на основі конструктивістського понят тя розуміння і навчання -тренування. Розглядаються практичні наслідки конструктивістських принципів освіти для філософії освіти та, зокрема, для методи ки викладання філософських дисциплін. Вказується на важливість перевірки концептуальних схем, що їх мають студенти до початку вивчення курсу філософії.
This article is devoted to the main ideas of constructivist epistemology and philosophy of education. Knowledge is based on the conceptual schemes of reality; it is constructed by cognitive subject rather than represents objective reality. It is justified, that learning needs differentiation on the base of construc tivistic understanding of training. The practical consequences of the educatio nal constructivistic principles for philosophy of education and for teaching of philocophical subjects are examined.

Опис

Ключові слова

конструктивістська епістемологія, навчання, навчання-тренування, constructivist epistemology, study, education- training

Бібліографічний опис

Комар О. Конструктивістська парадигма освіти / О. Комар // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 36-45

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced