Публікація: Tutoring as a pedagogical technology of individualization of studying at the MA course
Вантажиться...
Дата
Автори
Kravchenko, Iryna
Кравченко, Ірина Миколаївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
East European Institute of Psychology, Fundacja im. M. Reja
Анотація
The article
substantiates tutoring as an all-round pedagogical technology, a model of
pedagogical performance on individualization of education, which allows
both gifted and not successful students to organize their studying of a
discipline in an effective way. It is proved that tutoring as a pedagogical
technology meets all effectiveness criteria and its application involves
adherence to four stages (preparatory and organizational stage, development
of a tutor’s educational program for a studying discipline, proper tutoring,
final stage) and does not provide for the introduction of a separate position
as a tutor since in this case it’s a teacher who performs functions of a tutor (a
tutoring teacher). It is noted that according to such a model of pedagogical
activity tutor support is limited in time and educational content.
У статті обгрунтовано тьюторство як універсальну педагогічну технологію, модель педагогічної діяльності з індивідуалізації навчання, що дозволяє однаково ефективно організувати вивчення навчальної дисципліни обдарованою студентською молоддю і невстигаючими студентами. Доведено, що тьюторство як педагогічна технологія відповідає критеріям технологічності, а її застосування передбачає дотримання чотирьох етапів (підготовчо-організаційного; розроблення тьюторської індивідуальної освітньої програми з вивчення навчальної дисципліни, власне тьюторського супроводу, заключного) і не передбачає введення окремої посади тьютора, оскільки його функції у даному випадку виконує викладач (викладач-тьютор). Зауважено, що за такої моделі педагогічної діяльності тьюторський супровід обмежений у часі та освітнім змістом.
У статті обгрунтовано тьюторство як універсальну педагогічну технологію, модель педагогічної діяльності з індивідуалізації навчання, що дозволяє однаково ефективно організувати вивчення навчальної дисципліни обдарованою студентською молоддю і невстигаючими студентами. Доведено, що тьюторство як педагогічна технологія відповідає критеріям технологічності, а її застосування передбачає дотримання чотирьох етапів (підготовчо-організаційного; розроблення тьюторської індивідуальної освітньої програми з вивчення навчальної дисципліни, власне тьюторського супроводу, заключного) і не передбачає введення окремої посади тьютора, оскільки його функції у даному випадку виконує викладач (викладач-тьютор). Зауважено, що за такої моделі педагогічної діяльності тьюторський супровід обмежений у часі та освітнім змістом.
Опис
Ключові слова
tutor, teacher-tutor, tutoring, tutor technology, pedagogical technology, individualization of studying, tutor support, тьютор, викладач-тьютор, тьюторство, тьюторська технологія, педагогічна технологія, індивідуалізація навчання, тьюторський супровід
Бібліографічний опис
Kravchenko I. Tutoring as a pedagogical technology of individualization of studying at the MA course /Iryna Kravchenko // European humanities studies : State and Society. - 2019. – Issue 1(ІІ). - P. 246 – 257. - DOI: https://doi.org/10.38014/ehs-ss.2019.1-II.18
