Публікація:
Особистісна спрямованість навчального процесу вищої школи як педагогічна умова формування готовності майбутніх іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гладка, О.В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається проблема особистісної спрямованості навчального процесу вищої школи як педагогічної умови формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання старшокласників.
This paper addresses the problem of personal orientation of the educational process of higher education as pedagogical conditions of formation of future foreign language teachers to student-centered teaching high school students.

Опис

Ключові слова

особистісна спрямованість, навчальний процес, особистісно-орієнтоване навчання, personal orientation, educational process, student-centered teaching

Бібліографічний опис

Гладка О.В. Особистісна спрямованість навчального процесу вищої школи як педагогічна умова формування готовності майбутніх іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання / О.В. Гладка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 96-100

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By