Публікація: Особистісна спрямованість навчального процесу вищої школи як педагогічна умова формування готовності майбутніх іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Гладка, О.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема особистісної спрямованості навчального процесу вищої школи як педагогічної умови формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання старшокласників.
This paper addresses the problem of personal orientation of the educational process of higher education as pedagogical conditions of formation of future foreign language teachers to student-centered teaching high school students.
This paper addresses the problem of personal orientation of the educational process of higher education as pedagogical conditions of formation of future foreign language teachers to student-centered teaching high school students.
Опис
Ключові слова
особистісна спрямованість, навчальний процес, особистісно-орієнтоване навчання, personal orientation, educational process, student-centered teaching
Бібліографічний опис
Гладка О.В. Особистісна спрямованість навчального процесу вищої школи як педагогічна умова формування готовності майбутніх іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання / О.В. Гладка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 96-100
