Публікація:
Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Андрійчук, Іванна Петрівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертацію присвячено проблемі гармонізації Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки. Розкрито значення Я-концепції особистості в контексті підготовки майбутнього фахівця у галузі практичної психології; виявлено показники та особливості Я-концепції особистості студентів у процесі навчання у вузі; обгрунтовано можливість гармонізації Я-концепції особистості на основі активізації у студентів процесів самопізнання, самоаналізу та саморегуляції; сф орм ульовано теоретичні положення, що лежать в основі формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів, а саме: орієнтація на цінність особистісного досвіду як важливого компонента змісту7 освіти, активізація суб’єктностіяк умова становлення зрілої особистості, стимуляція осмисленого учіння в навчальній діяльності, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у навчально-виховному процесі. Створено та апробовано концептуальну психолого-педагогічну модель особистісної підготовки майбутніх практичних психологів, яка включає систему організації роботи щодо гармонізації Яконцепції особистості майбутніх практичних психологів.
The thesis is dedicated to the problem of harmonization of a Self-Awareness Concept of the future Practical Psychologists in the process of their professional training. There is formulated the importance of a Self-Awareness concept in the context of training of the future specialist in the field of Practical Psychology; there are determined the indicators and peculiarities of a Self-Awareness Concept of students during their studies in the College; founded the possibility of harmonization of a Self-Awareness Concept on the basis of activization of processes of self-study, self-analysis and self-regulation of the students; there are formulated theoretical postulates that lay in the basis of formation of Positive Self-Awareness concept of the future psychologist, namely, orientation at the value of personal experience as an important component of the contents of studies, activization of subjectiveness as a condition for establishment of a developed personality, stimulation of comprehensive studying during educational activity, realization of subject-to-subject interrelation between teachers and students during educational and upbringing process. There was created and tested a conceptual Psychological and Pedagogical model for individual education of practical psychologists that includes the system of organization of work concerning harmonization of a Self-Awareness Concept in future practical Psychologist.

Опис

Ключові слова

самосвідомість, Я-концепція, самооцінка, позитивна Я-концепція особистості практичного психолога, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, особистісно зорієнтоване навчання, самопізнання, самоприйняття, саморегуляція, self-awareness, Self-Awareness Concept, self-esteem, positive Self-Awareness Concept of a practical Psychologist, subject-to-subject interrelation, individuality oriented studies, self-learning, self-comprehension, self-regulation

Бібліографічний опис

Андрійчук, Іванна Петрівна. Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Андрійчук Іванна Петрівна ; наук. керівник Радчук Галина Кіндратівна ; Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2002. - 208 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By