Публікація:
Розв’язування задач на побудову як один із шляхів залучення учнів різних груп до творчої діяльності з математики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чашечникова, О. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуто шляхи залучення учнів різних груп до творчої діяльності з математики через розв’язування задач на побудову. Пропонується для оптимізації навчання використовувати диференційовану дозовану допомогу, наочні посібники, комп’ютерні програми.
In the article the ways of bringing of studying different groups in to creative activity on mathematics by means the decision of tasks on construction are considered. It is offered for optimization of teaching to use the differentiated dosed help, visual aids, computer programs.
В статье рассмотрены пути привлечения учащихся разных групп к творческой деятельности по математике посредством решения задач на построение. Предлагается для оптимизации обучения использовать дифференцированную дозированную помощь, наглядные пособия, компьютерные программы.

Опис

Ключові слова

розв’язування задач на побудову, творча діяльність з математики, оптимізація навчання, decision of tasks on construction, creative activity on mathematics, optimization of teaching

Бібліографічний опис

Чашечникова, О. С. Розв’язування задач на побудову як один із шляхів залучення учнів різних груп до творчої діяльності з математики / О. С. Чашечникова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 6. – C. 139-148.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By