Публікація: Концепція дослідження категорійно-поняттєвого апарату сучасної дидактики
Вантажиться...
Дата
Автори
Кушнірук, С. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М.П. Драгоманова
Анотація
У статті запропоновано концепцію дослідження категорійно-поняттєвого апарату сучасної дидактики, яка базується на взаємопов’язаних методологічному, теоретичному та історико-технологічному концептах. Обґрунтована концепція дослідження уможлививлює дослідження ґенези становлення і розвитку
основних категорій дидактики та визначення внеску українських педагогів у розвиток категорійно-поняттєвого апарату дидактики.
The article proposes a research concept of the category-conceptual apparatus of modern didactics,which is based on methodological, theoretical and historical-technological concepts that are interconnected, interacting and interdependent on each other. The well-founded concept of the study makes it possible to investigate the genesis of the main categories of didactics according to defined categorical-conceptual groups, to determine the contribution of domestic didacticians to the development of the categorical-conceptual apparatus of didactics.
The article proposes a research concept of the category-conceptual apparatus of modern didactics,which is based on methodological, theoretical and historical-technological concepts that are interconnected, interacting and interdependent on each other. The well-founded concept of the study makes it possible to investigate the genesis of the main categories of didactics according to defined categorical-conceptual groups, to determine the contribution of domestic didacticians to the development of the categorical-conceptual apparatus of didactics.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Кушнірук, С. А. Концепція дослідження категорійно-поняттєвого апарату сучасної дидактики / С. А. Кушнірук // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Історико-педагогічні студії / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022. – Випуск 15-16 : VІІ Морозівські читання : “Педагогіка у відкритому освітньо-науковому просторі: сутність, проблеми, майбутнє”, 18-19 листопада 2022 р. – С. 77-81.
