Публікація: Професійна честь як важлива якість особистісно-професійної підготовки майбутніх учителів та її сутнісно-компонентний аналіз
Вантажиться...
Дата
Автори
Костащук, О. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розкрито проблему виховання професійної честі у студентів-майбутніх учителів. Проаналізовано даний феномен через розкриття змісту понять «професія», «професійна ідентифікація». На основі аналізу функцій ціннісного ставлення змоделювано структуру професійної честі учителя, у якій виокремлено когнітивний, емоційноціннісний та діяльнісний компоненти.
The article reveals problems of education professional honor students-future teachers. Analyzed this phenomenon through the revelation of the content of the concepts "profession", "professional identification". Based on the analysis of features of value relations - modelovani the structure of the professional honour of the teachers in which selected cognitive, emotional-valuable and activity components.
В статье раскрыты проблемы воспитания профессиональной чести у студентов-будущих учителей. Проанализировано данный феномен через раскрытие содержания понятий «профессия», «профессиональная идентификация». На основе анализа функций ценностного отношения – подана структура профессиональной чести учителя, в которой выделены когнитивный, эмоционально-ценностный и деятельностный компоненты.
The article reveals problems of education professional honor students-future teachers. Analyzed this phenomenon through the revelation of the content of the concepts "profession", "professional identification". Based on the analysis of features of value relations - modelovani the structure of the professional honour of the teachers in which selected cognitive, emotional-valuable and activity components.
В статье раскрыты проблемы воспитания профессиональной чести у студентов-будущих учителей. Проанализировано данный феномен через раскрытие содержания понятий «профессия», «профессиональная идентификация». На основе анализа функций ценностного отношения – подана структура профессиональной чести учителя, в которой выделены когнитивный, эмоционально-ценностный и деятельностный компоненты.
Опис
Ключові слова
професійна честь, майбутні учителі, професійна підготовка, professional reputation, future teachers, professional trainings, профессиональная честь, будущие учителя, профессиональная подготовка
Бібліографічний опис
Костащук, О. І. Професійна честь як важлива якість особистісно-професійної підготовки майбутніх учителів та її сутнісно-компонентний аналіз / О. І. Костащук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 26 (36). - С. 19-24.
