Публікація: Формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності
Вантажиться...
Дата
Автори
Гао Жоцзюнь
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні уточнено сутність поняття «здатність майбутнього вчителя музики до самоконтролю», що визначається нами як інтегральна властивість майбутнього вчителя музики, яка виявляється в усвідомленому аналізі, оцінюванні власної музично-виконавської діяльності, що дозволяє здійснювати своєчасну корекцію, регулювання її ходу та забезпечення результатів відповідно до поставленої художньо-виконавської мети. Формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності ми розглядали в річищі системного, особистісно-оцінювального, рефлексивного, діяльнісно-вольового, творчого підходів.
In dissertation the problem of forming for the future teachers of music of capacity is probed for self-control of fortepiannoy educational-performance to activity. Zzdatnist' of future music master to self-control is integral property of future music, which appears in the realized analysis, evaluation of own, musically performance to activity, master, that allows to carry out a timely correction, adjusting of its motion and providing of results, in accordance with put artistically performance purpose.
In dissertation the problem of forming for the future teachers of music of capacity is probed for self-control of fortepiannoy educational-performance to activity. Zzdatnist' of future music master to self-control is integral property of future music, which appears in the realized analysis, evaluation of own, musically performance to activity, master, that allows to carry out a timely correction, adjusting of its motion and providing of results, in accordance with put artistically performance purpose.
Опис
Ключові слова
здатність до самоконтролю, майбутні учителі музики, підготовки, художньо-творчий потенціал, індивідуальна художньо-виконавська концепція, поетапна методика, capacity for self-control, future music, preparation masters, artistically creative potential, individual artistically performance conception, stage- by-stage method
Бібліографічний опис
Гао Жоцзюнь. Формування у майбутніх учителів музики здатності до самоконтролю фортепіанної навчально-виконавської діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Гао Жоцзюнь ; наук. керівник Гризоглазова Таміла Іванівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 220 с.
