Публікація: Мовний вимір філософсько-освітнього дискурсу: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах
Вантажиться...
Дата
Автори
Подолякіна, Ольга Василівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У даному дисертаційному дослідженні була здійснена концептуалізація мовних репрезентацій постмодерної філософії освіти як рефлексивних практик множинних постмодерних суспільних трансформацій. Такі мовні репрезентації є результатом синтезу здобутків постнекласичного наукового дискурсу, постіндустріальної економіки і постмодерної культури. Такий синтез є досвідом трансгресії – епістемологічної, культурної, комунікативної, яка супроводжує, зокрема, входження вітчизняної системи освіти в європейський та світовий освітні простори. Сформульовано рекомендації, які мають значення для розвитку теорії освіти і удосконалення освітніх практик.
In this dissertation research the conceptualization of linguistic representations of postmodern philosophy of education as reflective practices of multiple postmodern social transformations was carried out. Such linguistic representations are the result of a synthesis of the achievements of post-non-classical scientific discourse, post-industrial economics and postmodern culture. Such a synthesis is an experience of transgression – epistemological, cultural, communicative, which accompanies, in particular, the entry of the domestic education system into the European and world educational space. Recommendations that are important for the development of educational theory and improvement of educational practices are formulated.
In this dissertation research the conceptualization of linguistic representations of postmodern philosophy of education as reflective practices of multiple postmodern social transformations was carried out. Such linguistic representations are the result of a synthesis of the achievements of post-non-classical scientific discourse, post-industrial economics and postmodern culture. Such a synthesis is an experience of transgression – epistemological, cultural, communicative, which accompanies, in particular, the entry of the domestic education system into the European and world educational space. Recommendations that are important for the development of educational theory and improvement of educational practices are formulated.
Опис
Ключові слова
філософія освіти, філософсько-освітній дискурс, постмодерна філософія освіти, постнекласчина епістемологія, постіндустріальне суспільство, комунікація, знання, цінності, освітні інститути, освітні практики, philosophy of education, philosophical-educational discourse, postmodern philosophy of education, post-non-classical epistemology, post- industrial society, communication, knowledge, values, educational institutions, educational practices
Бібліографічний опис
Подолякіна, Ольга Василівна. Мовний вимір філософсько-освітнього дискурсу: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Подолякіна Ольга Василівна ; наук. керівник Панченко Леся Миколаївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 203 с.
