Публікація: Розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів з позиції мультиплікативного підходу
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Курлянд, З.Н.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена спробі обґрунтування концептуальних засад мультиплікативного підходу до вищої педагогічної освіти, який має забезпечити розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів.
Статья посвящена попытке обосновать концептуальные основы мультипликативного подхода к высшему педагогическому образованию, который обеспечит развитие педагогического потенциала будущих учителей.
The article is devoted to the attempt of grounding the conceptical foundation of multiplication approach to the higher teacher’s education which can support the development of pedagogical potential.
Статья посвящена попытке обосновать концептуальные основы мультипликативного подхода к высшему педагогическому образованию, который обеспечит развитие педагогического потенциала будущих учителей.
The article is devoted to the attempt of grounding the conceptical foundation of multiplication approach to the higher teacher’s education which can support the development of pedagogical potential.
Опис
Ключові слова
концептуальні основи, вища педагогічна освіта, педагогічний потенціал, концептуальные основы, высшее педагогическое образование, педагогический потенциал, conceptical foundation, higher teacher‘s education, pedagogical potential
Бібліографічний опис
Курлянд З.Н. Розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів з позиції мультиплікативного підходу / З. Н. Курлянд // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і
практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені
М.П.Драгоманова, 2011 - C. 44-47.
