Публікація:
Психологія соціальної справедливості у педагогічній взаємодії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Клочек, Лілія Валентинівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертація присвячена вивченню актуальної проблеми досягнення соціальної справедливості у педагогічній взаємодії. Проаналізовано наукові підходи до вивчення змісту та сутності соціальної справедливості у психології, висвітлено психологічні особливості та процесуальні основи справедливості у соціальній взаємодії, розкрито феноменологію соціальної справедливості у педагогічній взаємодії.
The dissertation is devoted to the study of topical problem of a chieving social justice in interaction between teachers and students. It analyzes the scientific approaches to the study of subject matter and essence of social justice in psychology, describes psychological peculiarities and procedural basis of justice in social interaction and covers phenomenology of social justice in pedagogical interaction.

Опис

Ключові слова

соціальна справедливість, педагогічна взаємодія, ціннісно- діалогічний підхід, особистісна цінність, цінність особистості учня, ціннісно-смислова рівність, social justice, pedagogical interaction, value-dialogical approach, personal value, student’s personality value, value-semantic equality

Бібліографічний опис

Клочек, Лілія Валентинівна. Психологія соціальної справедливості у педагогічній взаємодії : дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Клочек Лілія Валентинівна ; наук. консультант Булах Ірина Сергіївна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 565 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By