Публікація: Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання
Вантажиться...
Дата
Автори
Романчук, Н. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті досліджуються проблеми реалізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін, доводиться її ефективність у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до особистісно орієнтованого навчання.
This article investigates the problem of the subject-subject interaction in the teaching of mathematical disciplines prove its effectiveness in preparing future engineers-teachers to personal oriented education.
This article investigates the problem of the subject-subject interaction in the teaching of mathematical disciplines prove its effectiveness in preparing future engineers-teachers to personal oriented education.
Опис
Ключові слова
підготовка, майбутній інженер-педагог, особистісно орієнтоване навчання, суб‘єкт-суб‘єктна взаємодія, математичні дисципліни, preparation, future engineer-teacher, personal oriented education, subject-subject interaction, mathematical disciplines
Бібліографічний опис
Романчук, Н. О. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання / Н. О. Романчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 181-185.
