Публікація:
Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Романчук, Н. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті досліджуються проблеми реалізації суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін, доводиться її ефективність у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів до особистісно орієнтованого навчання.
This article investigates the problem of the subject-subject interaction in the teaching of mathematical disciplines prove its effectiveness in preparing future engineers-teachers to personal oriented education.

Опис

Ключові слова

підготовка, майбутній інженер-педагог, особистісно орієнтоване навчання, суб‘єкт-суб‘єктна взаємодія, математичні дисципліни, preparation, future engineer-teacher, personal oriented education, subject-subject interaction, mathematical disciplines

Бібліографічний опис

Романчук, Н. О. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі викладання математичних дисциплін як умова підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання / Н. О. Романчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 181-185.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By