Публікація:
Дива візуалізаці, або як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Клименко, Жанна Валентинівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Педагогічна преса"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Що таке візуалізація і візуалізаційна освіта? Які бувають типи візуалізації? Які функції вона виконує? Як школярів навчити візуалізувати свої знання і дешифрувати різноманітні зразки навчальної візуалізації? Які прийоми роботи і види діяльності сприяють розвитку візуального мислення учнів покоління Z? За яких умов візуалізація стане помічником школяра в роботі над художнім твором, у розвитку пам’яті, уяви і фантазії, а головне – у вираженні власного «Я»? Саме цим питанням присвячено статтю доктора педагогічних наук, професора кафедри методики викладання світової літератури НПУ ім. М.П. Драгоманова Клименко Ж.В. «Дива візуалізації, або Як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми», яка побачила світ у березневому числі часопису «Всесвітня література в школах України» (2019 р.).

Опис

Ключові слова

візуалізація, візуальна освіта, зарубіжна література, уроки літератури, інфографіка, засоби і прийоми візуалізації, літературна фотореконструкція, хмари слів

Бібліографічний опис

Клименко, Ж. Дива візуалізації, або як зробити знання видимими, а уроки літератури - незабутніми / Ж. Клименко // Всесвітня література в школах України. - 2019. - №3. - С. 2-11.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By