Публікація: Теоретичні і методичні засади психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання
Вантажиться...
Дата
Автори
Титова, Наталія Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад досліджуваного процесу, розробці й експериментальній перевірці системи психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання.
The goal of this research consists in substantiation of the theoretical and methodological foundations of the studied process, and in development and pilot testing of the system for psychological and pedagogical training of future vocational teachers.
The goal of this research consists in substantiation of the theoretical and methodological foundations of the studied process, and in development and pilot testing of the system for psychological and pedagogical training of future vocational teachers.
Опис
Ключові слова
психолого-педагогічна підготовка, майбутні педагоги професійного навчання, транспарентність, партисипатія, диверсифікація, заклади вищої освіти, psychological and pedagogical training, future vocational teachers, transparency, participation, diversification, institutions of higher education
Бібліографічний опис
Титова, Наталія Михайлівна. Теоретичні і методичні засади психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Титова Наталія Михайлівна ; наук. консультант Корець Микола Савич ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 495 с.
