Публікація:
Моніторинг - засіб управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мізерна, Т. П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано різні теоретичні підходи до сутності моніторингу в освіті, його класифікацій. Визначено моніторинг як засіб управління якістю підготовки учнів з іноземної мови загальноосвітньої школи та його складові компоненти.
В статье проанализированы различные теоретические подходы к сущности мониторинга, его классификации. Определено мониторинг как средство управления качеством подготовки учеников по иностранному языку среднеобразовательной школы и его составные компоненты.
Different theoretical approaches to the essence of monitoring, its classification are analyzed in this article. Monitoring is determined as an instrument of quality management of pupil`s preparation in foreign language of secondary school and its components are determined too.

Опис

Ключові слова

моніторинг, управління, якість підготовки з іноземної мови, мониторинг, управление, качество подготовки по иностранному языку, monitoring, management, quality preparation of foreign language

Бібліографічний опис

Мізерна, Т. П. Моніторинг - засіб управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи [Текст] / Т. П. Мізерна // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 131-140.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By