Публікація:
Методика підготовки іноземних студентів до ансамблевої роботи зі шкільною молоддю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ван Чжун

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертацію присвячено проблемі підготовки іноземних студентів − майбутніх учителів музики до організації аматорських ансамблевих колективів в умовах позакласної музично-виховної діяльності. Її значущість зумовлена необхідністю посилення педагогічного впливу на становлення особистості сучасних школярів. Залучення до музично-духовної скарбниці людства є одним з найбільш ефективних засобів непрямої педагогічної дії, засобом організації дозвілля шкільної молоді і сприяння нівелюванню впливу негативних вражень, які можуть стати небезпечними для сучасної молоді.
This dissertation is dedicated to the problem of training of foreign students as future music teachers to organizing of amateur ensembles within extracurricular musical education. Its importance is predefined by the necessity of strengthening of indirect pedagogical influence on personality becoming of modern school youth on principles of their familiarizing with musical spiritual treasury of humanity, by confession of necessity to organize leisure of pupil for the leveling of the negative impressions and fascinations, which modern youth yield to temptation.

Опис

Ключові слова

підготовка учителя музики, шкільна молодь, аматорське музикування, позакласна робота з музичним ансамблем, preparation of the music teacher, musical ensemble, school youth, amateur music, extra-curricular activities

Бібліографічний опис

Ван Чжун. Методика підготовки іноземних студентів до ансамблевої роботи зі шкільною молоддю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ван Чжун ; наук. керівник Кьон Наталя Георгіївна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Київ, 2017. - 240 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By