Публікація: Використання архетипної символіки у рекламній продукції
Вантажиться...
Дата
Автори
Мазовецька, Н. М.
Аврамченко, Т. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті висвітлена проблема використання архетипної символіки в рекламній продукції. Дане дослідження містить ґрунтовний аналіз арехетипних сюжетів та ефективності їх використання розробниками сучасної реклами. Авторами розглядається поняття «архетипні сценарії» та акцентується увага на високій ефективності використання у рекламі архетипу «Самості».
В статье представлена проблема использования архетипной символики в рекламной продукции. Данное исследование содержит анализ архетипных сюжетов, а также еффективности их использования разработчиками современной рекламы. Авторами рассматривается понятие «архетипные сценарии», акцентируется внимание на высокой эффективности использования в рекламе архетипа «Самости».
В статье представлена проблема использования архетипной символики в рекламной продукции. Данное исследование содержит анализ архетипных сюжетов, а также еффективности их использования разработчиками современной рекламы. Авторами рассматривается понятие «архетипные сценарии», акцентируется внимание на высокой эффективности использования в рекламе архетипа «Самости».
Опис
Ключові слова
архетип, архетипна символіка, архетипні сюжети, архетипні сценарії, мандала, архетип «Самості», архетип, архетипная символика, архетипные сюжеты, архетипные сценарии, мандала, архетип «Самости»
Бібліографічний опис
Мазовецька Н. М. Використання архетипної символіки у рекламній продукції / Н. М. Мазовецька, Т. В. Аврамченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск 40 (64). – С. 302-306.
