Publication: Методика вивчення алгебраїчних ліній у курсі аналітичної геометрії
Loading...
Files
Date
Authors
Махомета, Т. М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Abstract
У статті автором визначено підхід до означень конічних перерізів, наведено аналіз
означення поняття «лінія» у підручниках з аналітичної геометрії, розкрито методичні особливості
ознайомлення студентів з алгебраїчними лініями (кривими) у курсі аналітичної геометрії.
В статье автором указан подход к определению конических сечений, приведен анализ определения понятия «линия» в учебниках по аналитической геометрии, раскрыто методические особенности ознакомления студентов с алгебраическими линиями (кривыми) в курсе аналитической геометри.
In this article the author defined approach to definitions of conic sections, the analysis of the definition of «line» in textbooks on analytic geometry, reveals methodological features to familiarize students with algebraic lines (curves) in the course of analytic geometry.
В статье автором указан подход к определению конических сечений, приведен анализ определения понятия «линия» в учебниках по аналитической геометрии, раскрыто методические особенности ознакомления студентов с алгебраическими линиями (кривыми) в курсе аналитической геометри.
In this article the author defined approach to definitions of conic sections, the analysis of the definition of «line» in textbooks on analytic geometry, reveals methodological features to familiarize students with algebraic lines (curves) in the course of analytic geometry.
Description
Keywords
лінія (крива), геометричне місце точок (ГМТ), линия (кривая), геометрическое место точек (ГМТ), line (curve), the locus of points
Citation
Махомета, Т. М. Методика вивчення алгебраїчних ліній у курсі аналітичної геометрії / Т. М. Махомета // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 11. – C. 100 – 105.