Публікація: Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору
Вантажиться...
Дата
Автори
Клименко, Жанна Валентинівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Педагогічна преса"
Анотація
У статті вперше обґрунтовано поняття етнокультурологічний шлях аналізу художнього твору. Описано алгоритм застосування етнокультурологічного шляху аналізу як ефективного засобу вивчення творів різних національних літератур. Запропоновано прийоми роботи вчителя і види навчальної діяльності учнів, спрямовані на осягнення національної специфіки твору. Продемонстровано використання етнокультурологічного шляху аналізу на прикладі уроку позакласного читання за новелою Р. Акутаґави «Свято хризантем».
Опис
Ключові слова
етнокультурні компоненти художнього твору, шкільний аналіз художнього твору, вивчення літератури в школі, національне в літературі
Бібліографічний опис
Клименко, Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору / Ж. В. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : наук.-метод. журн. – 2006. – № 5. – С. 13-18.
