Публікація: Методологічні принципи навчання української фонетики й орфоепії у полінаціональній групі
Вантажиться...
Дата
Автори
Калита, Оксана Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Міжнародний інститут освіти, культури та зв"язків з діаспорою Національного університету "Львівська політехніка"
Анотація
Мета публікації – з`ясувати причини та обсяг труднощів у
засвоєнні іномовними комунікантами української фонетики та орфоепії
й запропонувати систему вправ для роботи з подолання цих труднощів
в багатонаціональній групі.
Основна причина орфоепічних порушень – вплив міжмовної
інтерференції. У випадку багатонаціональної групи ця інтерференція має
складнішу природу, тому що це може бути вплив: а) рідної мови; б) мови-
посередника, якою добре володіє іномовний комунікант (англійської);
в) вплив іншої слов`янської мови, яку вже знає студент (як правило,
російської). Для ефективного усунення мовленнєвого порушення
викладач повинен чітко розуміти джерело міжмовної інтерференції:
рідна мова студента, мова-посередник чи інша слов`янська мова.
Опис
Ключові слова
українська мова як іноземна, орфоепія, фонетика, навчання фонетики
Бібліографічний опис
Калита О. Методологічні принципи навчання української фонетики й орфоепії у полінаціональній групі / О. Калита // Українська мова у світі : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25 червня; 6 листопада 2020 р./ МОН України, Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою Національного університету «Львівська політехніка». – Львів : ТзОВ «Галицька видавнича спілка», 2020. - С. 70-73.
