Публікація:
Методологічні принципи навчання української фонетики й орфоепії у полінаціональній групі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Калита, Оксана Михайлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Міжнародний інститут освіти, культури та зв"язків з діаспорою Національного університету "Львівська політехніка"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета публікації – з`ясувати причини та обсяг труднощів у засвоєнні іномовними комунікантами української фонетики та орфоепії й запропонувати систему вправ для роботи з подолання цих труднощів в багатонаціональній групі. Основна причина орфоепічних порушень – вплив міжмовної інтерференції. У випадку багатонаціональної групи ця інтерференція має складнішу природу, тому що це може бути вплив: а) рідної мови; б) мови- посередника, якою добре володіє іномовний комунікант (англійської); в) вплив іншої слов`янської мови, яку вже знає студент (як правило, російської). Для ефективного усунення мовленнєвого порушення викладач повинен чітко розуміти джерело міжмовної інтерференції: рідна мова студента, мова-посередник чи інша слов`янська мова.

Опис

Ключові слова

українська мова як іноземна, орфоепія, фонетика, навчання фонетики

Бібліографічний опис

Калита О. Методологічні принципи навчання української фонетики й орфоепії у полінаціональній групі / О. Калита // Українська мова у світі : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25 червня; 6 листопада 2020 р./ МОН України, Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою Національного університету «Львівська політехніка». – Львів : ТзОВ «Галицька видавнича спілка», 2020. - С. 70-73.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By