Публікація: Визначення поняття "якість компетентностей"старшокласників як проблема дидактики фізики
Вантажиться...
Дата
Автори
Іваницька, Н. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті визначено поняття “якість компетентностей” учнів з фізики на основі аналізу філософської, педагогічної та методичної літератури. При цьому враховані концептуальні положення, запропоновані у сучасних наукових дослідженнях.
В статье определено понятие “качество компетентностей” учеников по физике на основе анализа философской, педагогической и методической литературы. При этом учитывались концептуальные положения, предложенные в современных научных исследованиях.
The conception “quality of competitions” is determined in article on the basic of philosophic, pedagogical and methodic literature. It’s use conceptions that was proposed in modern science researches.
В статье определено понятие “качество компетентностей” учеников по физике на основе анализа философской, педагогической и методической литературы. При этом учитывались концептуальные положения, предложенные в современных научных исследованиях.
The conception “quality of competitions” is determined in article on the basic of philosophic, pedagogical and methodic literature. It’s use conceptions that was proposed in modern science researches.
Опис
Ключові слова
компетентність, якість навчання, якість освіти, компетентность, качество обучения, качество образования, competence, quality of education, quality education
Бібліографічний опис
Іваницька Н. А. Визначення поняття "якість компетентностей"старшокласників як проблема дидактики фізики / Н. А. Іваницька // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 113. - C. 88-94.
