Публікація: Педагогічні умови здійснення професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей
Вантажиться...
Дата
Автори
Цвєткова, Г. Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто питання саморозвитку викладачів гуманітарних спеціальностей як
фундаментальної здатності людини, охарактеризовано сутність та зміст педагогічних умов здійснення
професійного самовдосконалення, виокремлено найбільш важливі компоненти суб’єктності та готовності до
самовдосконалення.
В статье рассматриваются вопросы саморазвития преподавателей гуманитарных специальностей как фундаментальной способности человека, охарактеризованы сущность и содержание педагогических условий осуществления профессионального самосовершенствования, определены наиболее важные компоненты субъектности и готовности к самосовершенствованию
The issues of self-cultivation of the teachers of humanitarian specialties as a fundamental human ability are considered in the article. The essence and content of pedagogical conditions for professional self-development have described. The most important components of subjectivity and readiness to self-perfection are defined.
В статье рассматриваются вопросы саморазвития преподавателей гуманитарных специальностей как фундаментальной способности человека, охарактеризованы сущность и содержание педагогических условий осуществления профессионального самосовершенствования, определены наиболее важные компоненты субъектности и готовности к самосовершенствованию
The issues of self-cultivation of the teachers of humanitarian specialties as a fundamental human ability are considered in the article. The essence and content of pedagogical conditions for professional self-development have described. The most important components of subjectivity and readiness to self-perfection are defined.
Опис
Ключові слова
саморозвиток викладачів гуманітарних спеціальностей, саморазвитие преподавателей гуманитарных специальностей, self-cultivation of the teachers of humanitarian specialties
Бібліографічний опис
Цвєткова Г. Г. Педагогічні умови здійснення професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей / Г. Г. Цвєткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 171-175
