Публікація:
Педагогічні умови здійснення професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Цвєткова, Г. Г.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто питання саморозвитку викладачів гуманітарних спеціальностей як фундаментальної здатності людини, охарактеризовано сутність та зміст педагогічних умов здійснення професійного самовдосконалення, виокремлено найбільш важливі компоненти суб’єктності та готовності до самовдосконалення.
В статье рассматриваются вопросы саморазвития преподавателей гуманитарных специальностей как фундаментальной способности человека, охарактеризованы сущность и содержание педагогических условий осуществления профессионального самосовершенствования, определены наиболее важные компоненты субъектности и готовности к самосовершенствованию
The issues of self-cultivation of the teachers of humanitarian specialties as a fundamental human ability are considered in the article. The essence and content of pedagogical conditions for professional self-development have described. The most important components of subjectivity and readiness to self-perfection are defined.

Опис

Ключові слова

саморозвиток викладачів гуманітарних спеціальностей, саморазвитие преподавателей гуманитарных специальностей, self-cultivation of the teachers of humanitarian specialties

Бібліографічний опис

Цвєткова Г. Г. Педагогічні умови здійснення професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей / Г. Г. Цвєткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 171-175

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By