Публікація: Болонский процесс и педагогическое образование
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Цикин, В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розгдлядаються основні вимоги до педагогічного процесу у світлі Болонської декларації, аналізуються основні принципи
інноваційного підходу на сучасному, інтеграційному етапі. Особлива увага надається характеристиці основних компонентів оптимальної моделі вчителя й шляхів її формування в педагогічному ВНЗ.
The article discusses the key issues of pedagogical process in the context of the Bologna declaration. The today main principles of the innovative approach are analyzed. Characteristic of the ideal teacher model's main components and the ways of its formation at a teachertraining higher pedagogical institution have been examined.
The article discusses the key issues of pedagogical process in the context of the Bologna declaration. The today main principles of the innovative approach are analyzed. Characteristic of the ideal teacher model's main components and the ways of its formation at a teachertraining higher pedagogical institution have been examined.
Опис
Ключові слова
педагогічний процес, Болонський процес, оптимальна модель вчителя, педагогічний ВНЗ, pedagogical process, Bologna Process, ideal teacher model's, pedagogical institution
Бібліографічний опис
Цикин В. Болонский процесс и педагогическое образование / В. Цикин // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 277-296
