Публікація:
Болонский процесс и педагогическое образование

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Цикин, В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розгдлядаються основні вимоги до педагогічного про­цесу у світлі Болонської декларації, аналізуються основні принципи інноваційного підходу на сучасному, інтеграційному етапі. Особли­ва увага надається характеристиці основних компонентів оптималь­ної моделі вчителя й шляхів її формування в педагогічному ВНЗ.
The article discusses the key issues of pedagogical process in the context of the Bologna declaration. The today main principles of the innovative approach are analyzed. Characteristic of the ideal teacher model's main components and the ways of its formation at a teachertraining higher pedagogical institution have been examined.

Опис

Ключові слова

педагогічний про­цес, Болонський процес, оптимальна модель вчителя, педагогічний ВНЗ, pedagogical process, Bologna Process, ideal teacher model's, pedagogical institution

Бібліографічний опис

Цикин В. Болонский процесс и педагогическое образование / В. Цикин // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 277-296

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By