Публікація:
Використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у процесі навчання і професійного розвитку вчителів: моделі і технології

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мар’єнко, Майя Володимирівна
Носенко, Юлія Григорівна
Шишкіна, Марія Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Запровадження відкритої науки в ЗЗСО – складний і багатовимірний процес, спрямований не лише на застосування окремих елементів, а побудови цілісної екосистеми, моделі з багатьма учасниками і взаємопов’язаними складниками. Обґрунтувати моделі і технології використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у процесі навчання і професійного розвитку вчителів.
The implementation of open science in the ZZSO is a complex and multidimensional process aimed not only at the application of individual elements, but at the construction of a complete ecosystem, a model with many participants and interconnected components. To justify the models and technologies of using cloud-oriented systems of open science in the process of teaching and professional development of teachers.

Опис

Ключові слова

моделі, технології, хмаро орієнтовані системи, відкрита наука, хмаро орієнтовані системи відкритої науки, професійний розвиток вчителів, навчання вчителів, models, technologies, cloud-oriented systems, open science, cloud-oriented open science systems, professional development of teachers, teacher training

Бібліографічний опис

Мар’єнко, М. В. Використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у процесі навчання і професійного розвитку вчителів: моделі і технології / М. В. Мар’єнко, Ю. Г. Носенко, М. П. Шишкіна // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Випуск 45 (7-9). – С. 49-60.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By