Публікація:
Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Вернидуб, Роман Михайлович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.
The research analyzes the nature and significance of the information-educational environment, which is defined as a systematically organized totality of modern electronic teaching and other informational resources, oriented towards providing of educational process participants’ needs, as well as its scientific and methodological support. A technical and software complex of access to the instructive information providing the telecommunicational interaction between the students and their teachers, with the aim of achieving the education targets, is studied as well.

Опис

Ключові слова

людина, освіта, інформаційні технології, інформаційно-освітнє середовище., a person, education, information technologies, information-educational environment

Бібліографічний опис

Вернидуб, Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Р. Вернидуб // Вища освіта України. – 2012. – №2. – С. 75-79.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By