Публікація:
Особливості логіко-граматичних структур дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Марченко, І. С.
Міхріна, О. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дана стаття присвячена вивченню особливостей розуміння та вживання дітьми старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку у власному мовленні логіко-граматичних структур. Подана експериментальна методика дослідження та узагальнені дані аналізу результатів експерименту.
The article is devoted to researching of fetchers of understanding and using of logical and grammatical constructions by the senior preschool children with learning disability. The experimental method of research and generalized date of analyze are represented in this article.
Данная статья посвящена изучению особенностей понимания и применения детьми старшего дошкольного возраста с задержкой психического развития в собственной речи логико-грамматических структур. Представленная экспериментальная методика исследования и обобщены данные анализа результатов эксперимента.

Опис

Ключові слова

затримка психічного розвитку, логіко-граматичні конструкції, експеримент, задержка психического развития, логико-грамматические конструкции, эксперимент, mental retardation, logical and grammatical constructions, experiment

Бібліографічний опис

Марченко, І. С. Особливості логіко-граматичних структур дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / І. С. Марченко, О. С. Міхріна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 126-131.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By