Публікація:
Філософія освіти в онтологічному вимірі: цілісність буття людини та буття культури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Черепанова, С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто взаємообумовленість буття людини і буття культури, погляди М.Шелера, Е.Кассірера, М.Гайдеггера та ін. Представлена спроба в он­тологічному контексті осмислити філо­софію освіти як філософію людини, і водночас спосіб буття людини в універсумі культури. Це враховує об'єктивні тен­денції подолання відчуження науки, культури і мистецтва від освіти. Відповідно активізуються пізнавальні можливості людини, її здатність до самореалізації, що має стратегічне значення за умов інтеграції України в європейський освітній простір.
The article discussed the interconditionality of human being and culture's being, the views of M.Scheller, E. Kassirer, M. Heidegger and others. An attempt to comprehend the ontological context of philosophy of education as a philosophy of person, and also a way of life in the universe of human culture is presented. It takes into account the objective trends of overcoming the alienation of science, culture and art from education. According activated human cognitive capabilities, his/her ability to self-actualization, which is of strategic importance if integration into the European educational space is actualized.

Опис

Ключові слова

буття людини, буття культури, філософія освіти, human being, culture`s being, philosophy of education

Бібліографічний опис

Черепанова С. Філософія освіти в онтологічному вимірі: цілісність буття людини та буття культури / С. Черепанова // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 126-142

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced