Публікація: Комплексний підхід до вивчення перспективи в процесі підготовки художника-педагога
Вантажиться...
Дата
Автори
Шалварова, К. С.
Карпенко, В. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті піднімаються питання комплексного підходу до навчання майбутніх художників-педагогів теорії і практиці перспективних побудов в образотворчому мистецтві. Розглянуто роль низки художньо-педагогічних дисциплін, зміст яких активно впливає на формування у студентів системи знань з перспективи та практичного досвіду аналізу, передачі й інтерпретації перспективних явищ у творах мистецтва й у власній художньо-творчій діяльності. Доводиться, що міждисциплінарний підхід є необхідною умовою синтезу теорії та художнього практики та дозволяє забезпечити належгий рівень підготовки фахівця до проектування простору на площині та навчання цьому учнів.
В статье поднимаются вопросы комплексного подхода к изучению будущими художниками-педагогами теории и практики перспективных построений в изобразительном искусстве. Рассматривается ряд дисциплин художественно-педагогического цикла, содержание которых, в их синтезе, активно влияет на формирование у студентов системы знаний по перспективе и приобретения ими практического опыта проэктирования пространства на плоскости
The article raises issues an integrated approach to the study of future artists and teachers of the theory and practice of perspective constructions in the fine arts. Discusses a number of disciplines pedagogical cycle, the contents of which in their synthesis has a great impact on the formation of the students ’ knowledge systems in perspective and helping them to acquire practical experience designing space on the plane.
В статье поднимаются вопросы комплексного подхода к изучению будущими художниками-педагогами теории и практики перспективных построений в изобразительном искусстве. Рассматривается ряд дисциплин художественно-педагогического цикла, содержание которых, в их синтезе, активно влияет на формирование у студентов системы знаний по перспективе и приобретения ими практического опыта проэктирования пространства на плоскости
The article raises issues an integrated approach to the study of future artists and teachers of the theory and practice of perspective constructions in the fine arts. Discusses a number of disciplines pedagogical cycle, the contents of which in their synthesis has a great impact on the formation of the students ’ knowledge systems in perspective and helping them to acquire practical experience designing space on the plane.
Опис
Ключові слова
система перспективи, комплексний підхід, побудова простору картини, система знань, система перспективы, комплексный подход, построение пространства картины, система знаний, system perspective, an integrated approach, building the picture space, the knowledge system
Бібліографічний опис
Шалварова, К. С. Комплексний підхід до вивчення перспективи в процесі підготовки художника-педагога / К. С. Шалварова, В. А. Карпенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. − Вип. 26. – С. 195-202.
