Публікація: Аналіз стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Чепурченко, О. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті зроблено аналіз загального стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів
Луганської області: охарактеризовано вибірку учасників експерименту: освіта, стаж роботи, мотиви їх
професійної діяльності, ступінь задоволеності обраною професією тощо; визначено й проаналізовано їх
професійні потреби й запити, найбільш ефективні форми розвитку професіоналізму шкільних
бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти.
В статье сделан анализ общего состояния развития профессионализма шк ольных библиотекарей Луганской области: охарактеризована выборка участников эксперимента: образование, стаж работы, мотивы профессиональной деятельности, степень удовлетворенности выбранной профессией и т. д.; определены и проанализированы их профессиональные потребности и запросы, наиболее эффективные формы развития профессионализма школьных библиотекарей в системе последипломного педагогического образования.
The article analyzes the overall condition of the professionalism of school librarians Luhansk region is characterized sample of participants of the experiment: education, work experience, motives of professional activity, the degree of satisfaction of their chosen profession and so on; identified and analyzed their professional needs and requests, the most efficient forms of professional development of school librarians in the system of postgraduate pedagogical education.
В статье сделан анализ общего состояния развития профессионализма шк ольных библиотекарей Луганской области: охарактеризована выборка участников эксперимента: образование, стаж работы, мотивы профессиональной деятельности, степень удовлетворенности выбранной профессией и т. д.; определены и проанализированы их профессиональные потребности и запросы, наиболее эффективные формы развития профессионализма школьных библиотекарей в системе последипломного педагогического образования.
The article analyzes the overall condition of the professionalism of school librarians Luhansk region is characterized sample of participants of the experiment: education, work experience, motives of professional activity, the degree of satisfaction of their chosen profession and so on; identified and analyzed their professional needs and requests, the most efficient forms of professional development of school librarians in the system of postgraduate pedagogical education.
Опис
Ключові слова
професійний розвиток, міжкурсовий період, профессиональное развитие, межкурсовой период, professional development, intercourse period of active forms of learning
Бібліографічний опис
Чепурченко О. В. Аналіз стану розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Чепурченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 232-235
