Публікація:
Домінантні аспекти підготовки майбутнього педагога-музиканта до розвитку творчого потенціалу учнів у процесі бандурного музикування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Задоя, С. Ю.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлено домінантні аспекти підготовки майбутніх педагогів-бандуристів до розвитку творчого потенціалу учнів. Зазначено, що для того, щоб педагог зміг забезпечити успішний розвиток творчого потенціалу учнів у процесі бандурного музикування, йому необхідно оволодіти методикою та інноваційними технологіями бандурного музикування, основними видами бандурної техніки, вокально-інструментальними навичками для відображення художнього образу, самому вільно орієнтуватися в музично-творчому процесі, розвивати і реалізовувати свій творчий потенціал у діяльності, що передбачає активізацію інтелектуального, емоційно-почуттєвого і вольового розвитку особистості.
The article highlights the dominant aspects of training future bandura teachers to develop the creative potential of students. It is noted that in order for a teacher to be able to ensure the successful development of creative potential of students in the process of bandura music, he needs to master the methods and innovative technologies of bandura music, basic types of bandura technique, vocal and instrumental skills to reflect the artistic image. creative process, to develop and realize their creative potential in activities that involve the activation of intellectual, emotional and volitional development of the individual.

Опис

Ключові слова

підготовка майбутнього педагога-музиканта, розвиток творчого потенціалу, preparation of the future teacher-musician, development of creative potential

Бібліографічний опис

Задоя, С. Ю. Домінантні аспекти підготовки майбутнього педагога-музиканта до розвитку творчого потенціалу учнів у процесі бандурного музикування / С. Ю. Задоя // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 81-85.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By