Публікація:
Темпоральні розриви в навчальному процесі в сучасній Україні: до питання нових викликів в умовах війни

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гончарова, О. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Постановка завдання. Необхідно визначити, як можливо зберегти наративність дистанційного навчання у воєнних умовах і мінімізувати його темпоральні розриви для того, щоб усі його учасники перебували у відносно єдиному потоці освітніх практик; необхідно визначити, які модифіковані завдання повинні стояти перед системою освіти в умовах війни для того, щоб вона адекватно відповідала на виклики поточної ситуації.
The research objective. It is necessary to determine how it is possible to maintain the principle of narrative in distance learning in military conditions and to minimize its temporal gaps so that all its participants are in a relatively uniform flow of educational practices; it is necessary to determine what modified tasks the education system must face in the conditions of war in order for it to adequately respond to the challenges of the current situation.

Опис

Ключові слова

війна, освітній процес, темпоральний розрив, темпоральність, стортинг інформації, інформаційне суспільство, war, educational process, temporal gap, temporality, information storing, information society

Бібліографічний опис

Гончарова, О. О. Темпоральні розриви в навчальному процесі в сучасній Україні: до питання нових викликів в умовах війни / О. О. Гончарова // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2022. – Вип. 39 (1-3). – С. 36-53. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.39(1-3)-3

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By